don't forget to click here !

Mar 13, 2011

all about frenz

nak citer pasal sume member2 baru aku kat TGB..firstly..best fren aku.. kebe or hizwan.. budak kk.. dye satu kepala dengan aku.. nak meng'usha' pon mesti dengan dye.. HAHA.. terbaik la bro.. amirul hafidz.. classmate aku.. duduk sebelah aku.. budak nihh kuat tidur.. tapi dye pandai.. bole la.. aku kat sane rapat dengan dak kk n kkb la.. hmm.. 

nak citer lagi.. amalina saad.. she is my dokter.. HAHA.. best frenn.. sengal!.. nurul akmal.. haa.. budak nihh aku admire abess.. fuhh.. time dye senyum tuhh yang mahal.. HAHA.. tpi tolak tepi dulu la.. study first.. cam korang bgi quote tuhh.. love to study before u love somebody.. what the ?.. lgi pon dye dak len punye la.. aku pon da ade enn.. minat je kot xpe enn.. takde ar smpai 
TEXT NGAN DYE, SURUH BUKAK Fb, CALL DYE, TULIS KAT BLOG,.. 
melebihh la wehh!! haha.. nak emo lak aku nih.. rilek2 suda.. karang aku marahh ckap aku mlebihh lakk.. menang kan dye.. lanjiao la..

last but not least, membe2 serting.. ecah, lidya, cica.. sume nihh yg paling rapat ngan aku.. bgos2.. clique lagi la ye.. haha.. ramai lagi sbna nyer.. tpi kalau nak tulis semua letihh ar aku.. sok luse la yer.. tata

No comments:

Post a Comment