don't forget to click here !

Mar 13, 2011

dis is my life

heyyhoitt!! lame sehh aku x on9 fb n bloggin.. skarang aku ngah cuti mid sem.. 4 a week.. haa.. ak nak citer sikit camne hidopp ak kat tempat baru.. MRSM Tun Ghafar Baba.. best dokk.. make new frenz.. haha.. nie identiti aku kat TGB..

Nama: Muhammad Faris bin Mohd Sies
short: faris, aiez, iez, bahu, siung, mereng
Kelas: 411/4K
NoMktb: 11248
Hr: Intan 2
blok: CA47
Kadet Polis, Kelab Astronomi, Bola Tampar..

okehh.. aku kat TGB ?.. okeh jer semua.. dak2 sane sume 'baik'2 blake.. HAHA.. kat sane rules dia ketat sikit.. pergi ds tak boleh pakai selipar.. kne pakai baju berkolar.. seluar panjang.. giler enn.. tpi yang syiok nye time nak pergi magrib takde clear blokk..kul 7 ponn ngahh tdo agi.. haha.. best beb..


nak citer psal kelas lakk..budak2 kelas aku semua baik2..except aku ngn member aku.. amirul hafidz.. budak kk.. selalu kena target dengan cikgu.. dye kuat tidur dokk.. haha.. haa..dalam kelas aku ade muka dia macam aimi najihah.. seriusly.. HAHA.. aku satu klas ngn lidya.. best dokk.. ngn ain n amal.. sume stu kpale ngn aku.. 


citer psal asrama lak..ak blok C..C atas.. ramai skema2 tpi blokk aku paling teruk sekali.. haha..


hmm..pasal lain2 nnti lar aku cerita.. pnat lahh.. tata..






No comments:

Post a Comment