don't forget to click here !

Aug 23, 2011

online 2 ~

hohoii ~
haha.. dapat online kat psi bhaii..
orang lain wat kerja bm, aku pergi onlinee..
puasaa2 ~
hari niee da hari yg ke 23 ramadhann..
sudahh nak rayaa laa ..
*yuuhuuuu !
nantii rayaa nak kenaa mintak maaf dengan semuaa orangg..
firstly, parent akuu..
adik beradikk akuu..
cikguu2 aku..
member2 akuu..
haaa.. AMAL..
akuu kenaa mintakk maaf dengan diaa..
sebabb aku da tak ada apa2 lagii dengann diaa..
diaa yang nak kann..
ter paksaa laa..
*psstt.. budakk baruu ?
haaaa.. adaa laa.. nakk tahuu carii laa aku.. tanya sendirii..
rahsiaa2..
jahatt kann ~
tapii lepass nihh akuu seriuss..
takk nakk mainn2 lagii..
sudahh2 laa tuhh kann..
kang orang cakap aku apa pulakkk..
hopefullyy akuu ngn si diaa nihh lamaa..
*aminn...
tapii kann..
diaa memang terbaikk doee...HAHA..
tata titi tutu semuaa..
tunggu akuu kat umahh laa..
nantii sambungg lagii..
Muhammad Faris Mohd Sies
MRSM Tun Ghafar Baba
11/12




No comments:

Post a Comment