don't forget to click here !

Nov 22, 2011

Harimau VS Garuda

wahh ! firstly nak ucap ALHAMDULILLAH. sebab Malaysia dah berjaya kalahkan Indonesia. bukan GARUDA baham HARIMAU okay ! tapi HARIMAU baham GARUDA tau ! kesian ! patah sayap GARUDA. ngee~ tak sangka pulak Malaysia boleh menang kan. mula mula tengok. fuhh ! memang gilaa ar bila Indonesia dah jaringkan dulu. awal awal je dah bagi 1 goal. boleh tahan gak enn diorang. elehh. diorang pk Malaysia pun tak boleh bagi 1 goal ape. haa ! amek kau. lepas tu Malaysia pun bagi 1 goal. kan seri ! HAHAHA :DD superb ar korang ! baek punya ! hmm. lama lama perlawanan jadi makin sengit oh. sebab dua dua pihak tak dapat jaringkan goal. even satu pun. huh. aku yang kat rumah nie pulak dah macam orang gilaa. tak boleh duduk diam. sebab tengok diorang main. bajet macam aku aje yang main. yang paling best. kena marah sebab jerit jerit. geram tau ! sebab pemain Malaysia asyik kena hentam dengan pemain Indonesia. grrrr !

dah lah ! penat aku nak cerita nie. sampai esok pun tak habis habis. nak masuk part ending aje lah. nak tahu tak. yang aku paling suka bila sampai part penalti. mana taknya. BADDROL BAKHTIAR berjaya buat satu goal kemenangan untuk Malaysia. terharu gilaa aku ! sayang kau oh ! hahaha :DD muka muka pemain Malaysia semua berseri-seri masa nak amek hadiah ! congrate eh korang ! wahh ! bangganya bila lagu NEGARAKU dinyanyikan kat Stadium Bongkarno. haish. kalau aku jadi diorang. malu gilaa. hahaha :DD

okay okay. sudah penat aku bermadah kat sini. pape pun. i'm so proud to be MALAYSIAN :) tata semua.

by stranger :)

No comments:

Post a Comment