don't forget to click here !

Nov 23, 2011

Past and future is destiny :)

Wahh ! cepatnya kan masa berlalu. sekarang dah 23 November dah. tak lama lagi dah nak masuk bulan December. that's mean tak lama lagi dah nak naik FORM 5. Ya Allah. betapa ngerinya hambamu ini memikirkannya. apetah lagi time form 4 nie aku tak seberapa nak perform sangat. bukan tak seberapa pun. tapi memang tak perform langsung pun. haish ! ada masa lagi ke next year aku nak backup semua benda yang aku tertinggal time form 4 nie ? dengan pelajaran form 5 nya lagi yang makin tough. ape pula jadi kalau aku tak dapat straight A+ time SPM nanti ? ape parents aku akan cakap nanti ? apa semua orang akan cakap nanti ? and yang paling penting sekali. apa perasaan aku ? errrr.

Ya Allah. kau jauhkanlah hambamu ini dari semua benda tu. berilah hambamu ini kesempatan untuk memperbaiki segalanya balik. aku harap sangat sangat yang aku takkan kecewakan orang orang yang telah banyak berkorban untuk aku. dan dapat memberikan sesuatu yang paling bermakna untuk mereka. hmm. kalau menyesal kemudian hari pun dah tak guna kan. yang penting aku tahu kemampuan aku setakat ini. and try cari peluang and ruang untuk memperbaikinya balik. usaha sehabis baik. i must do it ! lepas tu pulak. let's Allah decide the best for us. sebab kita dah berusaha. i've done everything i could and i've showed my best.

by stranger :)

No comments:

Post a Comment